Lite nya skuggor

Hej
 
Det var otroligt länge sedan jag bloggade och det kommer nog bli ganska glest framöver i sommar också.
Idag är jag sjuk och att redigera bilder är ungefär vad jag orkar idag.
 
Det har kommit en del nya skuggor hem till mig den senaste tiden som jag inte visat upp, en beställning från kicks.se, Londonshopping och lagning från en vän som var i Stockholms nyligen.
 
 
Nya skuggor är bland det bsta som finns :)
 
MAC Eyeshadow Expensive Pink
Från min senaste Stockholmsresa
 
MAC Eyeshadow Antiqued
Inhandlades på flygplatsen i London
 
MAC Eyeshadow Typographic
Betydligt med grå/svart i verkligheten. Tror den kan bli toksnygg i en sotning som nästan-svart skugga. Langad från snällaste Ellie
 
MAC Eyeshadow Steamy
Mer blå/turkos i verkligheten även den från London
 
MAC Eyeshadow Shroom
En backup, då min börjar ta slut också köpt på flygplatsen
 
MAC Eyeshadow Ricepaper
Langad från snällaste Ellie
 
MAC Eyeshadow Patina
Langad från snällaste Ellie
 
MAC Eyeshadow Mulch
Langad från snällaste Ellie
 
MAC Eyeshadow Jaunty
Från maj-kollektionen
 
MAC Eyeshadow Goldmine
Langad från snällaste Ellie
 
MAC Eyeshadow Feeling Fresh
Från maj-kollektionen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0