Soap & Glory

Sop & Glory är ett sådant där märke jag kan längta efter att det ska komma till Sverige. Snygga förpackningar, läkra produkter, härligt utbud. Jag gillar verkligen allt jag provat hittills. Här kommer det jag inhandlade när jag var i London i maj.
 
Glow Job
En återfuktande lotion med små bronzingpärlor i. Jättefin som bas i ansiktet på sommaren när man bara vill ha lite extra lyster. Använde den bland annat till både bal och studentsminkningen av en vän.
 
Flake Away
En full size-burk blev det den här gången. Det här är en otroligt fet scrub, och lämnar huden otroligt återfuktad efteråt och med den vanliga "soap & Glory-doften" En riktig favorit när dte kommer till kroppscrub
 
Scrub your nose in it
En ansiktsscrub som även går att använda som ansiktsmask. Har blivit min standardscrub i duschen och får verkligen bort alla mina fula flagor och liknande.
 
 
Hand food
Den enda handkrämen jag använder, som alltid ligger i handväskan. den återfuktar och går snabbt in i huden och är precis vad mina händer brukar behöva. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0