Tröstshopping

Jag är sjuk, igen. Inte alls kul och jag känner mig konstant illamående.
Kände mig så irriterad att jag tröstshoppade lite. Har länge velat göra en lackbeställning från nailsupplies.us igen men det har inte blivit av. Nu klickade jag mig in, fyllde en box med nio lack och klickade på beställ i rasande fart.
 
Det blev några äldre lack från The Hunger Game och Summer Neon kollektionerna och sedan fyra från den nya kollektionen On Safari. Den kollektionen gillade jag skarpt och hittade flera finingar, även om jag höll mig nere till fyra så jag fick plats med de andra lacken också
 
Lacken i On Safari känns riktigt fina. Hela kollektionen tilltalar mig på ett riktigt bra sätt.
Elephant Walk, Exotic Encounters, Man Hunt och Jungle Queen
 
Elephant Walk ville jag ha tills jag såg swatches hos Scrangie. Jag trodde det skulle vara grått men det är skiftande i grönt och grått. Exotic Encounters lockar mig rejält. Nyansen verkar vara väldigt lik flaskbilden. Snyggt. Han Hunt känns som det blå lacket jag saknat i min samling. Blått rätt och slätt.
 
Adventure Red-y, Call of the Wild, Purr-fect Plum och Prey tell
 
Adventure Red-Y känns som en sjukt fin röd nyans, vanlig, men fin. Call of the Wild lockar inte riktigt mig med sin bruna nyans. Purr-fect Plum hade jag förväntningar på för jag letar fortfarande efter den där perfekta nyansen mellan hallonrosa/rött och lila. Tyvärr verkar den npgra nyanser för mörk, men den ser fin ut. Prey Tell verkar vara en cool blodaktig nyans.
 
 
Kahalari Kiss, I'm not Lion, I herd that och Desert Sun
 
Här kommer de som lockar mig minst. Känns som nyanser som kan vara lätt osmickrande och glitterlacken lockar mig inte alls just nu. Är inne i en period där glitter inte känns så spännande helt enkelt.
 
 
Så ja, nu väntar jag med spänning på mina nya lack. Samtidigt som jag tänker försöka bli frisk så snart som möjligt. Det blir ju dyrt att vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0