Dagens för en vecka sedan









Så här såg jag ut för ganska exakt en vecka sedan
En enkel favorit sminkning med lite mörkare globlinje.
Microshadow Satin, Sibiria, Dry Lake och Velvet är det som är mina to go to när jag vill ha den här looken.

Funderar på vilket läppstift jag hade, det kan ha varit perfekt match men jag är inte helt hundra.

Håller dessutom på att testa en ny forunation, har haft den i några veckor så snart blir det en recension på den.
Har en del dagens, naglar och läppstift som ska upp här, men jag är kattmamma många timmar om dygnet, lillen lägger sig gärna över tangentbordet så där gulligt så man inte kan stå emot plus att jag är inne i en köksperiod, vilket gör att jag bakar och lagar mat lite väl mycket.



Det är alltså sånt här pyssel som prioriteras just nu om ni undrar vad jag har för mig :)

Kommentarer
Postat av: Blowfish

Oj vilka fina tårtor! Vad duktig du är!

2012-03-16 @ 18:57:51
URL: http://blowfish88.blogg.se/
Postat av: Mia

fint! =) Gillar läpparna! =)

2012-03-18 @ 17:59:00
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0