Mitt badrumsskåp

Jag visste att jag behövde rejäl förvaring i badrummet när vi flyttade in. Så blev det också. Jag fick adoptera ett suveränt skåp ifrån bästa Tes. Skåpet är inte jättestort, men högt och ändå tillräckligt djupt att det sväljer hur mycket som helst.
Eftersom mitt sminkbord förtfarande är lite rörigt så tänkte jag att ni får se lite av mitt röriga badrumsskåp istället.


Helheten, som sagt lite rörigt men även om jag är ett kontrollfreak räcker den här röran, för jag vet vart allt finns :)


Översta hyllan - där trängs dubletter och reserver. Torrschampon från Batiste, Body Butter, Duo body butter och body scrubs ifrån The Body Shop. Mina favvoduschtvålar från Sephora och Original Source. Ansiktsrengöring, tandkräm m.m.


Näsdukar, tops, handsavetter finns i nästa låda.


Den här lådan har 4 fack och varje fack har liksom en egen inriktning. Badsaker (någon som jag knappt har) Brun utan sol och solkrämer även det finns det lite utav. Munskölj och sista lådan har massor av ansiksmasker.


En rörig avdelning, men den som används mest. Mina parfymer tar upp halva hyllplanet. Jag byter och använder olika i princip dagligen. Sen är det dagliga produkter som ansikskrämerna jag använder, ögonkrämer och mitt lipbalm som jag använder när jag är supertorr.


Mina få hårprodukter får trängas med bodylotions, duschtvålar som ska testas och min underbara deo och ansiktsvattnet.


En rörid låda. LÄngst bak finns mina scrubrondeller, en påse med massa skrot som hittats i byxfickor innan tvätt, gamla hårsnoddar. I de främre facken är dte hårsnoddar, tops och hårnålar och ännu mer skrot från byxfickor.


I dte stora bakre facket finns små provpåsar på diverse produkter.
Massa olika ansiktsgrejjor som ansiktsvatten, krämer, rengöring, läppgunk till vänster.
I mitten i facket som ser svart ut är min bortrengöring, framför diverse hårpulver och till höger torrschampon och håroljor.


Hårinpackningar, saker till fossingarna trängs längst bak.
Där fram finns diverse scruber och hårdtvålar. Hårdtvålar är en lite drog, jag vet att det inte är hygiensikt, men jag gillar dem.


Längst ner min favvolåda - MINISAR
Jag är beroende av små produktprover/miniförpackningar som ser ut som de fullstora. Så söta.
Bak deodoranter (stora tyvärr) och schampo/balsam
Fram duschtvålar till vänster och bodylotions till höger.

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Jag älskar att se vad folk har i sina badrumsskåp :D

Och du hade en massa man vill klämma på och testa lite :)

Och håller med dig om miniförpackningar,så söta!

2012-03-08 @ 00:05:47
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0