Party Lipstick Collection

Jag var ju inne och fick mina bryn plockade på Make up Store i veckan. Såg att de två nya kitten med läpptift kommit in. Jag har inga (!) av de sex stiften som finns i kiten, men har varit sugen på Prairie sedan förrförra M Magazine där det stod som använt på en modell och jag gillade det.
Röda stift har jag få av och China Red är rött utan att dra enormt åt rosa som Pout så varför inte slå till när man får paketpris? 355:- ska kitet kosta, vilket inte ens bli 120:-/stift. Eller så kan man se det som att köp två stift för ordinarie pris och få det tredje för 15:- Vilket är najs när jag velat ha två av stiften sedan länge och det tredje verkade riktigt fint det med. Är du klubbmedlem får du kitet dessutom ännu billigare.






Kitet består av tre stift i de nya hylsorna. Jag gillar dem. De känns rejälare och ligger mycket bättre i handen, känns mycket lyxigare. Locket sitter även bättre, har dock aldrig haft problem med lock som kt av i väskan förut, men känns inte som dte är möjligt med de här.
Formen är lite högre än de gamla men ändå lägre än de guldfärgade (avskkyr dock att det är tre storlekar totalt) och lite smalare känns de än de gamla, mer i size med gulsförpackningarna när det gäller tjockleken.


China Red, Prairie, Pink


China Red


Prairie


Pink


Pink, Prairie, China Red
Utan Blixt


Pink, Prairie, China Red
Med Blixt





Kommentarer
Postat av: Lenore

Jag älskar de nya hylsorna, tyngden framför allt! Fast det viktigaste är nog att inte de går av lika lätt som de gamla gör!

2012-03-11 @ 19:00:16
URL: http://lenoresmakeup.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Som jag förstått det ska den vara lite mildare och svartare i färgen än vanliga Opulash. Borsten är ju verkligen gigantiskt å det gillar jag inte så mycket, men den svider inte alls i fransrötterna som vanliga Opulash gjorde på mig.

2012-03-14 @ 12:53:55
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Frida (Pygmeisk)

Vill veeerkligen ha dessa tre stift, har redan prairie men det börjar ta slut. Kanske får bli nästa inköp =)

2012-03-15 @ 20:31:44
URL: http://pygmeisk.blogg.se/
Postat av: sara

ser härliga ut! riktigt sugen på bägge kiten måste jag säga..

2012-03-16 @ 12:42:58
URL: http://eyedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0