Spontanshopping till storstan

En liten spontat shoppingtur till storstaden är precis bokad.
På onsdag åker jag och en kompis upp till Stockholm för lite shopping, för mig är det ju framförallt MAC-shopping som lockar, men det lär säkert bli ett och annat utöver det.
Just nu sitter jag och skriver ner skoggor och stift jag ska kika närmare på.
Min gamla lista med skuggor har fyllts på med lite nya så får vi se vilka som följer med hem. Brun som varit slut två gånger vill jag iaf verkligen kika på, har fått för mig att det är en kanonskugga för mig så den måste spanas in.
Någon som har några tips vad jag ska shoppa/spana in när det gäller MAC?
Eller som har några övriga shoppingtips för stockholm??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0