Home, (sweet) home

Nu sitter jag hemma i lägenheten i Örebro igen.
4 dagar har spenderats i London, dock var dte ingen shoppingtur, utan jag har varit där och promotat för ett engelskt företag. Sjukt kul och helgen har tillbringats på en enorm husdjursmässa.
Kvällarna har det snabbshoppats på, så en del fick jag allt med mig hem. Har bland annat bunkrat upp med alldeles för många duschtvålar fårn Original Source, vad skullle jag göra utan dem?
Det blev rouge från Sleek Makeup, läppstift från Maybelline, concealer och skuggor från MAC, lite spännande från Soap & Glory, puder från Rimmel och säkert någonting mer som jag glömt i nuläget.

Nu är jag dock trött efter tre nätter med för lite sömn, så nu ska jag packa upp lite och sen krypa ner i sängen direkt.


Kommentarer
Postat av: Blowfish

Var i London köpte du Sleek? Ska dit i Augusti och vill gärna komma hem med lite Sleek produkter (eller många kanske hehe..)

2012-05-14 @ 21:33:55
URL: http://blowfish88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0