Att nya lack kan göra en så glad

Hämtade hem mitt paket idag, och så fort jag kom innanför dörren så slet jag i princip upp det. Massa fina glitterlack och det största problemet är vilket som jag ska börja att lacka med.
 
Alla nya fina lack
 
China Glaze Whirled Away
En av mina favoriter tror jag. Klar baz med svarta och vita hexagoner och svarta bars. Riktigt coolt effektlack.
 
China Glaze Whirled Away
 
China Glaze Get Carried Away
Det lack jag nog är minst sugen på, tror dock det kan vara coolt med rätt underlack.
grumlig bas med svarta och silöverglitter, svarta, silvriga och röda hexagoner och svarta bars.
 
China Glaze Get Carried Away
 
 
China Glaze Glistening Snow
Silvrigt lack med lite holoeffekt. Väldigt fint.
 
China Glaze Glistening Snow
China Glaze It's A Trap-eze!
Du ljuva lack. smällkaramell deluxe. Ljusblå bas med glitter och hexagoner i diverse färger.  rosa, grön, orange, gul, blå, silver m.m.
 
China Glaze It's A Trap-eze!
 
China Glaze Glitter All the Way
Väldigt täckande glitter i guld, grönt, lika, rosa och rött bland annat
 
China Glaze Glitter All the Way
 
China Glaze Pure Joy
Jullack. Glitter i rött och guld. Sjukt vackert.
 
China Glaze Pure Joy
 
China Glaze Water you Waiting For
Glitterlack i blått och turkost. Väldigt vackert djup.
 
China Glaze Water you Waiting For
 
China Glaze Luxe and Lush
Effektlack med flakes
 
China Glaze Luxe and Lush
 
China Glaze Make a Spectacle
Också effektlack med glitter och mindre hexagoner
 
 
De va alla för den här gången, något ni vill se närmre titt på?

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Ååh så fina!

Svar: Ja visst är de :)
Kakan

2012-11-21 @ 19:36:27
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Del Mia

ååååh så fina nagellack, passar ju perfekt till jul och nyår!

2012-11-22 @ 17:10:45
URL: http://www.delmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0