Evighetsprojekt påbörjat

Ja som rubriken säger så har jag startat ett mindre evighetsprojekt. Jag har börjat fota och skriva ner min sminksamling. Pju, hade jag vetat hur jobbigt det skulle vara hade jag nog inte ens startat, men känner att jag själv kommer få nytta av det för ett annat projekt jag velat starta en tid. Så varje låda, burk, glas osv fotograferas och sedan skriver jag ner allt, allt, allt.

Jag påbörjade det i måndags och jag har kommit igenom två lådor i Helmer, så det är en hel del kvar och regioner nog inte bli klart förrän säsongen är slut och jag har mer tid hemma.

 


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: Åh vad gott det lät med sockerärtor! Det har dom tyvärr inte på mitt ställe :(

2012-10-11 @ 20:35:39
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0