Belöning

Alla ni som har svårt att motivera sig att plugga kan nog känna igen sig i belöningssystemet.
Vi har haft tre stora prov under senaste månaden och förra veckan fick vi tillbaka de två sista och när man inser att provet man var säker att behöva göra om snarare var högsta betyg och det andra med ja, då är en belöning på sin plats. Jag har en planerad resa till London inom några veckor så kunde inte ta ut svängarna speciellt, men några små saker unnade jag mig allt.
 
 
Fyra skuggor från Calvin Klein blev det. De två i mitten är lite lite glittriga och tycker att de kan ha en tendens att fälla glitter, men den mörka bruna är redan en ny stor favorit hos mig, perfekt för en markerad globlinje. Så fin. Dessa kostade 35:- styck och gjorde inget märkvärdigt hål i plånboken med andra ord :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0