Sagan om flaskan...

Ja då kommer den utlovade sagan om Dior Diorskin forever foundation.

En glasflaska med pump känns lyxigt.
Den doftar svagt och gott, kanske lite onödigt, men jag som inte är känslig kan tycka det är trevligt.

Täckningen är medel, den täcker lätt och är riktigt dryg. En flaska räckte i evigheter känns det som, en liten klick var allt som behövdes och endast lite puder för att fixera.
Hållbarheten var bra och höll utan problem hela dagen. Najs.

Nu till det jobbiga. Slutet av sagan.
När flaskan började ta slut så blev pumpen ganska trög och till slut fick jag inte ut mer, jag antog att det fanns ner kvar och ville öppna flaskan. Ville.
Jag fick verkligen inte bort pumpen.
Jag vred, slet, bände och böjde efter mycket om och men så lyckades jag bända bort korken med en kniv men hålet var så smalt och när jag stoppade ner en pensel för att lirka upp de sista dropparna så glömde jag valet av pensel. Jag valde penseln som sitter löst så när jag skulle dra upp den fastnade själva penseln.
Lösningen? Slå sönder halsen av flaskan.

Ja alla sätt är bra förutom de dåliga, jag antar det här hör till ett av de dåliga, men jag fick ur all foundtion iaf, det var ju målet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0