Tio tomma fortsättning

Här kommer fortsättningen av vad som tagit slut här senaste tiden och det är lite basprodukter det handlar om.

Rimmel Stay Matte Powder
Inte bara en, utan två tomma dosor är det utav detta transparenta puder. Budgetpuder som fungerar kanon på min hud oavsett foundation, så en solklar favorit hos mig.

Make Up store blush Power
Den här har jag använt upp ett gäng av också, mitt to go for när det gäller shading, så används i princip dagligen.

Dior Diorskin Forever Foundation
Kärlek. En riktigt bra foundation med lagom täckning och bra hållbarhet. Lyxig fin glasflaska, svag god doft (även om doft är onödigt) synd bara att den är så förbaskat dyr, så tur att den är dryg i alla fall. Ena minuset tar jag upp senare i ett eget inlägg om denna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0