En dagens

Jag tänkte flika in med något så ovanligt som en dagens, fast det är egentliegn en gårdagens. Fotade på kvällen många timmar efter sminket åkte på och många timmar efter att solen gått ner.
 
Ni får ursäkta det otroligt dåliga ljuset, men toaletten bjöd tyvärr inte på bättre ljus idag. Bakgrunden ska vi inte heller prata om, jag behöver hitta ett annats tälle att fota på i huset.
 
Jag har gått och blivit blond igen, i ungefär tre år stod jag ut med att vara brunett innan jag återigen gick tillbaka till mina blonda rötter. Projektet att bli blond igen gick smidigare än jag trodde, jag slingade upp det två gånger och nu sist la vi i en guldblond toning och här har ni resultatet. Det är inte riktigt lika gult som bilden visar, utan väldigt fint guldaktigt. Jag trivs!
 
 
 
 
 
Foundation: Nivea Extreme Resist Foundation
Puder: Rimmel Stay Matte Powder
Highlight: Oriflame Giordani Gold Dreamy Moments Iluminating Pearls
Shading: Sleek Face Form
Rouge: MAC Blush Ombre Vintage Grape
 
Primer: Urban Decay Primer Potion
Ögonskuggor: Lila och rosa ur Sleek Original eyeshadow palett, MAC Satelite Dreams och beauty Marked, Make Up Store Microshadow Satin
Bryn: MAC Eyeshadow Mystery
Eyeliner: Oriflame Eyeliner Stylo, Make Up Store Eyepencil Vanilla
Mascara: Lancome Hypnose Drama


Bjuder även på en bonusbild, försökte fota mig med katten, gick sådär haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad långhårig du har blivit kvinna! Så fint i utsläppt!

Svar: Haha jaa de har växt på ganska bra, sen har jag haft uppsatt mycket och lockigt, då syns de inte hur långt det verkligen är :)
Kakan

2013-12-10 @ 13:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0