I Snow You Love Me

Jag hade ett stort arbete som skulle vara klart sista veckan i skolan och när det väl var inne med en minut till godo var lättnaden stor. Dagen efter så var jag runt på stan med en klasskompis och gjorde en sjukt bra shoppingrunda, massa godbitar till nästan inga pengar, presentcheckar, rabattcheckar och presentkort gjorde shoppingen nästan gratis.
 
Inne på Kicks fick jag tag i det otroligt vackra glitterlacket I Snow You Love Me från OPI.
Kicks hade en kampanj som gjorde att det redan var nedsatt och jag hade lite presentkort så detta lacket blev gratis.
 
 
 
Stora fina glitter, känns väldigt fin till nailart och mer planerat vart glittren ska hamna, men även fint att bara lägga över vilka lack som helst.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0