Lucka 1 - The Body Shop Ultimate julkalender

Idag var det en seg morgon, att jag har svårt att somna leder även till att det blir svårare att kliva upp. Sedan så började tankarna snurra att det var första december - men nej, det är ju ingen julkänsla ute, det kan inte vara december, men Hallå! Första december betyder ju att första luckan i min kalender får öppnas och vips så var jag uppe ur sängen och sprang ner till nedervåningen och hittade min kalender i ett hörn där den stått och väntat in att det ska bli dags.
 
Dags för första luckan!
 
 
En ganska stor lucka och att stå en sekund att gissa vad det kan gömmas bakom ingår.
 
 
Tadaa
Honeymania Shower gel, fullsize flaska på 250 ml (85:-)
 
Jag har nog egentligen inte bestämt mig helt vad jag tycker om doften, jag gillar att den är väldigt frisk eftersom jag inte gillar sötsliskiga dofter, men tror nog att jag gärna hade velat ha den en aningens sötare ändå.
 
Jag kommer dock få användning för dem, jag har gillat de duschtvålar jag provat ifrån The Body Shop, och den här kommer säkert också falla mig i smaken.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0