Rosa dusch

Det här med att fota smink går sådär som student. Jag försöker fortfarande vänja mig vid ordet student. Men skolan är så rolig så hoppas det fortsätter så.
Hur som helst så igår i duschen så insåg jag att jag var lite väl rosa.
 
 
Soap & Glory - Scrub your nose in it
En härlig scrub eller ansiktsmask. Jag använder den oftast som scrub någon gång i veckan när jag vill göra rent ordentligt och få bort flagor och liknande. Lämnar ansiktet mjuk och rent.
 
Neutrogena - Visibly Clear Pink Grapefruit facial wash
En ansiktstvätt som kanske inte är den bästa, men gör rent och tar även bort tyngre sminkningar ganska lätt. Gillar doften och konsistensen. Upplever dock att jag ibland blir lite torr efteråt, men det försvinner snabbt när jag smörjer in ansiktet.
 
Oriflame - Pink Grapefruit & Ginko body scrub
En body scrub som har härliga rivkorn. Doftar sött av grape och är riktigt skön att scrubba med. Lämnar mjuk hud.
 
The Body Shop - Pink Grapefruit Shower Gel
En riktigt dryg duschtvål, syrlig doft av grape som jag gillar, tvättar rent och lämnar huden mjuk och smidig. Den enda jag ogillar är att själva förpackningen är lite trög, vilket betyder att det är lite svårt att få ut innehållet då och då. Dock är doften tillräckligt för att jag kommer köpa en ny när den här är slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0