Stay Matte

Ni vet känslan när man hittar något bra som är svårt att få tag i?
För ett par år sedan sålde en butik ut sina Riommelprodukter här i stan, jag köpte ett puder billigt och tänkte inte mer på det.
 
Det dröjde ett tag innan jag använde det men när jag väl började så var jag fast. Jag tycker att pudret är otroligt trevligt att jobba med, det blir inte pudrigt och jag gillar känslan på huden.
Det är inte superdrygt, men eftersom det är tokbiligt så gör det inget om jag kanske hinner använda två dosor mot en snordyr liksom.
Så när jag väl springer på det så bunkrar jag upp lite, eftersom jag använder den transparanta så behöver jag inte bry mig om färg och sånt heller. Kalas.
 
 
 
Rimmel Stay Matte Long Lasting Pressed Powder

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Har inte provat just Stay matte,men ett annat transparent från Rimmel som jag gillar himla mycket.
Stay matte är dock nästa puder att prova :)
Jag brukar beställa Rimmel från Feelunique.com
Alltid fri frakt och snabb leverans :D

Svar: Får nog göra det när lagret tar slut sen, älskar att hitta budgetfavoriter som är lite snällare mot plånboken!
Kakan

2013-06-01 @ 11:58:27
URL: http://beautybym.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0