Den blomstertid nu kommer...

Just nu sitter jag hemma och funderar. Vi har haft "skolavslutning" idag, en klasskompis hade med gitarren så vi sjön "Den blomstertid nu kommer" innan vi gick iväg och åt glass och pratade.
Imorgon är jag ledig och på måndag är det igång igen, då är det dags för LIA, vår praktik alltså. Känns otroligt spännande.
 
Jag är så trött på själva skolmomentet att det känns skönt med något nytt och roligt på gång. Att komma ut i verkligheten är nog precis vad jag behöver nu.
 
Det har varit mycket prov senaste tiden och för varje prov har jag fått högre och högre förväntningar på mig själv, så då blir dte jobbigt i längden. Sista provet gjorde vi igår och nu väntar jag bara på att vår lärare ska rätta och skicka ut resultaten, för beroende på vad utfallet blir så har jag en lista med saker att beställa.
Belöningssystem är nog det mest puschande för mig, så det kör jag stenhårt på. Annars kan det vara svårt att motivera sig till pluggandet, och att leva så snålt som jag behövt göra (förrutom min galna London-resa) så känns det kul att kunna unna sig något när man gjort något bra.
 

En massa svammel var det här, men är så förväntansfull på praktiken att jag har svårt att fokusera, sjukt nervös är jag också, eftersom jag ska vara i en annan stad, så det känns lite läskigt eftersom jag inte riktigt hittar där, att hitta är liksom något som är väldigt viktigt, så får hoppas jag snabbt lär mig uppbyggnaden av staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0