Den där deofrågan

 Att hitta en bra deo känns som en djungel, men ända sedan jag provade Rexona Maximum protection har jag varit fast.
Ja- den är dyr
Ja- den är inte superdryg
MEN- den fungerar på mig.
 
I lilla landet lagom kostar den mellan 80-100:- vilket inte känns jättespännande, i London har jag betalat runt 5£ styck, vilket känns lite plånboksvänligare, så mina tre senaste resor har jag bunkrat upp lite.
 
Den finns i tre olika utförande, den blå som är den klassiska och den luktar fräsht.
Den rosa luktar mer sött och har Confidence som kommentar, sedan finns det en lila som ska vara för extra känsliga.
Jag plockade även på mig Dove's motsvarighet i doften granatäpple. Har inte provat deras tidigare, men hoppas att den är lika bra.
 
 
 
Deon är i krämformat och skruvas upp med små klick, två till tre klick ska räcka per armhåla. Enligt instruktionerna ska man använda den på kvällen efter duschen, och den ska även klara av att man duschar på morgonen utan att behöva fylla på deo.
Jag har ändå allt som oftast tagit på mig deon på morgonen, men tycker det fungerar bra så ändå.
 

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Åh vill testa :D

2013-05-17 @ 17:31:20
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0