MAC

Jag verkligen, verkligen saknar en MAC-disk i lilla Örebro. Visst blir den en och en annan beställning från Kicks.se men det är så svårt att veta konsistens, nyans och liknande genom bilder och text. Utan Temptalia.com vet jag inte hur många felköp jag hade gjort eller guldkorn jag skulle ha missat.
 
Nu i maj släppte MAC flera trevliga kollektioner, Temperature Rising, Fashion Sets och Baking Beauties. När jag var i London hittade jag även Art of the Eye så en hel del nytt har hittat hem till mig. Väldigt trevligt. Några saker han jag (eller ja, min sambo för jag var inte hemma) beställa innan jag åkte, men tar med allt här.
 
Vi kör in allt här så kommer det upp fler inlägg med swatches på allt längre fram.
 

Baking Beauties
Lipstick Raspberry Swirl och Lavender Whip
 
Art of the Eye
Reflects Antiqued Gold och Eyeshadow Banafsaji
 
Från Standrdutbudet
Blush Style
 
Temperature Rising
Lipstick Feel My Pulse, Altered Beige. Eyeshadow Quad Bare My Soul, Blush Ripe For Love
 
Fashion Sets
Lipstick Ableze, Nailpolish Ablaze och Silly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0