Sniffar gott

Jag är en sådan där person som gillar att matcha parfym till dagen, välja beroende på hur jag känner mig helt enkelt..
Så att ha ett bunt parfymer hemma känns lite som ett måste för mig, däremot har jag svårt att hitta bra parfymer då jag ogillar parfymer som är för söta (godisaktiga) eller har för stor ton av vanilj då det är en doft jag har svårt för.
 
Ända sedan jag sniffade på Escadas Cherry in the Air i våras har jag varit fast och på Heathrow slog jag till och idag testkördes den och jag har flera gånger under dagen sniffat lite extra på armen, för den doftar så gott. Precis så lagom sött som jag klarar av, lättsam men ändå spännande och framförallt hållbar då den doftar lika gott nu som den gjorde imorse.
 
 
 
Är dessutom barnsligt förtjust i flaskan, med de små körsbären på baksidan som lyser igenom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0