Soap & Glory

Soap & Glory var ett märke som stod på mitt att spana in ordentligt lista. De har så sjukt mycket roliga saker, och de doftar grymt gott. Är otroligt förtjust i deras "orginal-doft". Den doftar mumma. Verkligen.
 
 
 
En stor burk med Flake Away blev det, som går under Body Polish, den innehåller sheasmör, mandelolja, malda persikokärnor, salt och socker.
Den är otroligt krämig och efter man använd den så klänns huden otroligt återfuktad och doften sitter kvar länge. En stor favorit hemma hos mig.
Av den blev det även två travel size förpackningar.
 
Köpte även en liten förpackning av The Righteous Butter, ett krämigt body butter med sheasmör och Aloe Vera. Doftar lika gott det.
 
Sist blev det även en duschtvål, Clean on me. Jag älskar produkter med pumpflaskor, så mycket smidigare så redan där får den pluspoäng. Den innehåller naturliga mandarinskalsextrakt och en inbygd body lotion. Spännande.
 
Sedan är ju förpackningarna bara allmänt snygga, även om jag inte är ett stort fan av rosa så är just skönhetsprodukter och sånt mycket trevligare om de är lite pimpade eller rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0