Recension

Jag fortsätter att försöka testa mig igenom produkterna som jag fått i olika Glossybox's
Näst på tur var en liten, liten flaska - närmare bestämt
 
L'occitane Almond Shower Oil orginalprodukt 190:- 250 ml (35 ml )
 
 
Jag trodde flaskan skulle räcka till typ två tre duschar, men där fickjag se mig glatt förvånad. Oljan är dryg och härlig och räckte förvånansvärt länge.
Känslan är lite lagom trög så att man inte dräller överallt, men är ändå lätt att fördela och masera in över kroppen.
Mitt stora problem med oljor är att de är jobbiga att duscha bort, men den här är helt perfekt och är lätt som en plätt att duscha bort.
 
Doften är mandelaktig och jag trivs bra med doften. När man maserar in oljan så sprider det sig en värme som är väldigt behaglig så här på den kalla delen av året.
 
För mig är det här en kanonprodukt, och jag kan klart tänka mig att köpa den, dock bara någon enstaka gång, då den ändå är lite väl saftig i priset för mig, duschprodukter som används dagligen ska inte ruinera plånboken enligt mig, men så är jag en fattig student också ;)
 
Mitt betyg är 4,5/5
 

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

2013-12-01 @ 14:59:00
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0