Shopping

Idag blev det lite tröstshopping. Jag har varit som en bergodalbana den senaste tiden i mitt humör då jag har haft svårt att sova. Så kände att jag behövde unna mig något idag när jag kände mig riktigt risig efter skolan.
 
En (lite för) stor beställning från Nordic Feel blev det, såg att de hade en kampanj att om man handlade för 400:- så kostade lack från OPI endast 69:- styck, så jag gick lös på ett gäng nyanser som jag ångrar att jag missade när de kom ut och ett gäng som jag fastnat för på olika bloggar. Så det är nu jag hoppas att leveransen tar två dagar och inte fyra, men med min otur så lär de komma nästa tisdag och paketet kommer vara för stort så jag får åka till utlämningsstället som ligger nästan två mil bort, och självklart åt fel håll från oss sett. (Som sagt... att jag är negativ har också med sömnbristen att göra...)
 
 
 
 
 
Hmm var små bilder på flaskorna men de verkar ha försvunnit i klippningen. Det är en salig röra av nude, rosa, grönt, grått och greige tror jag.
 
Som om det inte vore nog så tog jag mig i kragen och startade en prenumeration hos Glossybox, har länge, länge varit på väg, men liksom aldrig riktiogt tagit mig i kragen och startat en, men nu så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0