Läppbalsam

Jag är oerhört svag för läppprodukter, framförallt vårdande med en hint av färg i.
 
Dessa två godingar hittade jag framme vid kassan på Apoteket
 
 
Aco Soft Pink Lip Balm och Aco Soft Red Lip Balm
 
 
Jag älskar att ha sådanna produkter i handväskan, om jag har riktigt färgstarka läppar tar jag gärna bort det om jag ska käka ute på stan eller på jobbet för att slippa att det äts bort fläckvis, och då gillar jag att ha sånna här läppbalsam med lite färg i att lägga på efteråt då läpparna kan kännas lite torra efter att blivit misshandlade av en servett eller liknande i borttagningsskedet.
 
Doften är svag lite så där typisk vaniljaktig som många läppbalsam brukar dofta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0