Glossybox December

Jag insåg att jag helt glömt bort att visa decemberboxen så lika bra att visa upp den nu.
 
 
Min box innehöll den här månaden
D:FI Volume Cream
Nails Inc
Victoria Nail Polish
Renu Lip and Eye Active Lift
Elizabeth Mott It's So Big Volumizing Mascara
Ardell Starter Kit
 
Jag är nöjd med månadens box, de flesta produkterna känns användbara och roligt med mer sminkrelaterade produkter.
Volymkrämen känns rolig att testa, jag brukar inte styla mitt hår så mycket men tänkte försöka använda den här lite och se hur den fungerar.
Nagellacket känns lite tråkigt i nyansen, jag har redan flera i liknande nyanser, men det kommer klart användas och jag hoppas att det är lättlackat och blir rejält glossigt.
Det där med en Läpp- och ögonkräm känns lite va? men jag ska försöka testa den, även om det kanske är produkten som jag blev minst glad över denna månad. Den ska dock vara prisvinnande så den kanske överraskar.
Mascaran har en timglasformadborsta som verkar spännande, så jag hoppas man får rejäla fransar av denna.
Franskitet känns roligt, jag har använt Ardells fransar länge, dock aldrig testat Demi 101, har heller inget startkit, så ska bli spännande att testa att applicera dem med applikatorn som medföljer. Även om jag misstänker att det är lättare med pincett och fingrar.
 
 
Nu längtar jag till januariboxen och hoppas att den är minst lika bra som decemberboxen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0