Borsttvätt och shopping

Jag gjorde det nödvändiga men så otroligt tråkiga uppgiften att tvätta mina sminkborsta igår. 63 stycken fick jag det till och jag inser att jag egentligen inte behöver fler då de här ändå inte är alla, men de som jag föredrar för stunden.
 
 
Så med den vetskapen så passade jag på att shoppa lite igår. Min favoritborste till de flesta foundations är ELF:s Powder brush och min ena gick sönder igår, den har varit lite trälig ett tag och igår så lossnade massor av hårstrån ur fästet och det var bara att inse att den har sett sina bästa dagar. Så nu när ELF har 50% rabatt under helgen så passade jag på att beställa två nya och lite ennat smått och gott. Passade ävenpå att fira att det snart är lön på (nya)! jobbet och la en snäppet större order från Cherry Culture när de hade 20%  rabatt. Har klämt en hel del på NYX i Karlstad där jag jobbar men det är ju så mycket dyrare än att beställa från nätet, så blev en hel del läppprodukter från NYX och lite lösfrallor från Ardell bland annat.
Så nu återstår det bara att vänta för att alla paketen ska landa i brevlådan också :)
 
Tror även att en Glossybox snart är på väg också, behöver jag ens säga att jag älskar paket? Oavsett om jag vet vad som finns i eller inte.
Fick nyligen hem ett från Yves Rocher, med bland annat den blogghypade Youthful Glow Foundation och det bästa är att jag prickade in precis rätt nyans också. Perfekt.
 
Nä nu ska jag ta och laga lite mat för en vecka, jag veckorpendlar till jobbet så försöker ha med mig för att det ska räcka hela veckan. Det är även en av anledningarna till min tystnad, jag jobbar 12 mil hemifrån så försöker anpassa mig till det, att veckopendla och att komma in i jobbet.
 

Kommentarer
Postat av: Michaela- Beauty by M

Vart i Karlstad finns Nyx? Trodde jag hade koll på alla butiker i KD men icke ;)

Svar: Lite sent svar, men affection tror jag de heter i bergvik har fått in nyx :)
Kakan

2014-06-23 @ 01:04:24
URL: http://beautybym.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0