FOTD

Igår så var jag iväg på ett möte och då såg jag ut så här. Jag kände mig väldigt somrig trots att det var ganska kallt ute.
 
 
Ansikte:
L'oréal Paris - Nude Magique Blur Cream
The Body Shop - BB Cream
So Susan - Water-Based Pure Luminizer
Rimmel - Stay Matte Powder
EstéeLauder Bronze Goddess
Estée Lauder Signature Radiant Peach Blush
The Body Shop - Bronzing Powder Shadow Medium Matte
MAC - Mineral Skinfinish Lightscapade

Ögon
Urban Decay - Primer Potion
MAC - Eyeshadow Shroom
MAC - Eyeshadow Vanilla
MAC - Eyeshadow Nylon
Urban Decay Show Pony Eyeshadow Palette - Flash
MAC - Eyeshadow Omega & Mystery (till bryn)
Ardell - Whispies
Elizabeth Mott - It's So Big Volumizing Mascara
Oriflame - Eyeliner Stylo
Make Up Store - Eyepencil Vanilla





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0