Nytt från Real Techniques

Hej på er!

När man jobbar till 18 om dagarna blir det inte så mycket shopping i veckorna om man säger så, men idag när jag fick hoppa in extra och jobba halvdag så passade jag på att ta mig en tur efter jobbet. Jag hamnade på H&M och rotade bland borstarna från Real Techniques. Har ett riktigt borstsug nu för tiden och lägger gärna pengar på nya borstar istället för produkter (hur konstigt det än låter).




 
Jag slog till på Powder brush och Collectors Sculpting Kit. Jag har en uppsjö av puderborstar, men ändå ingen jag är toknöjd med så tänkte att denna stora fluffiga är vad jag vill ha.
Det andra kitet köpte jag för att jag var ute efter den lilla Setting Brush och även lite nyfiken på Sculpting Brush, Fan Brush är ingen borsta jag brukar vara så imponerad över, men jag ska ge den en chans innan jag dömer ut den.
 
Sen åkte det även med ett Baby Lips Dr Rescue från Mayballine, jag är svag för allt med mint eller menthol så tänkte att denna kan vara smidig när jag vill ha snabb fukt.
 
Sen är jag jättesvga för H&Ms små nyckelringar med mini-miniprodukter. Jag älskar att ha de i handväskan om det krisar. Detta kit innehöll en liten mascara med en helt okej borste, en svart eyeliner som var mer gnuggtålig än jag förväntade mig och en highlightskugga. Rätt ner i handväskan åker den.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0