10 tomma

Det är inte ofta jag får ihop tio tomma sminkprodukter men plötsligt händer det. 


Hela fyra mascaror rensade jag ut. 

Maxfactor False lash effect Fusion
En mjäh-mascara. Okej men inte mer liksom. 

IsaDora Big Bold Mascara
En riktigt trevlig mascara jag kan tänka mig köpa igen. 

Deborah Absolut Hi-Tech
Även denna är en trevlig vardagsmascara, fin separation och längd ger den. 

Lancome hypnose drama 
Jag har köpt denna i fullstor, antar det säger en del. Massa volym och bra med längd. 

Urban Decay Primer Potion
Min tub är i princip slut och insåg att jag inte kastat den gamla förpackningen. Grym primer och jag har redan en ny framme. 

Rimmel Stay Matte Powder
Mitt favoritpuder. Billigt och sjukt bra. Även här har jag redan en ny som jag påbörjat. 

H&M Eyebrow Fix
Den transparenta gelén är inte så fräsch längre, använder en liknande från Anastasia just nu, annars är den här grym för sitt pris. 

Make Up Store Mixing Liquid
Jag använder den nästan dagligen till eyeliner och annars till glitter, har redan en ny. 

ELF Powder Brush
Grym borste till foundation, har flera och blir lika lessen varje gång ja behövt kasta nån. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0