Spännande saker på gång

Nu händer det verkligen grejjer bakom kulisserna. I måndags skrev jag och sambon på en hel hög med papper och kan nu titulera oss husägare. Det här betyder ju att jag måste snåla in på sminkköpen något otroligt mycket och hålla tillgodo med de mängder jag redan har - knäppt va?
 
det känns otroligt härligt men det är så tråkigt nu när jag ser den ena julkollektionen efter den andra fladdra förbi i alla flöden. Jag är en sucker för fina specialförpackningar och MACkollektionen är ju en stående favorit.
 
Ja det är absolut inte synd om mig även om jag gnäller en massa, jag kommer inom en ganska snar framtid bo i ett fantastiskt fint hus, ha ett härligt sminkrum, enn badrum med världens gulligaste badkar (!), som jag har saknat att ha badkar - jag aknske förtjänar en liten beställning från Lush som flytta in present till mig själv?
 
Just nu sitter jag redan och planerar hur jag vill ha det, allt från placering av själva sminkbordet till alla produkter.
 
 
 
Så här har jag det just nu. Ett skrivbord som sitter fast i en Expedithylla från Ikea. Två Helmerhurtsar och sen en liten expidit bakom och en Alexbyrå som skymtar i spegeln.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0