Mina favoriter

Då var vi tillbaka på mina favoriter.
En produkt som följer med mig i princip vart jag än går är Givenchy Prisme Again Visage.



Själva dosan är otrolig söt :)

  

Pudret ligger på det översta lagret tillsammans med en spegel i locket, i ett undre lager hittar man en borste



Pudret består av fyra olika nyanser, jag brukar svepa över alla fyra och sedan ibland punktmarkera kinderna med den lite mer röda eller en mörkare nyans. Pudret är lätt att arbeta med och lägger sig inte som en dammig kaka över ansiktet. Pudret täcker lagom och ger det där resultatet som jags trävar efter. Pudret doftar även lite svagt av parfym, något jag inte klagar på, det är inte starkt och märks inte alls när det väl kommer till ansiktet, men jag tycker det är en behaglig doft man möts av i dosan.

Borsten var jag skeptisk till när jag köpte dosan, men jag blev glatt överaskad av den. Den är trots sin storlek och form lätt att jobba med.

Jag köpte pudret för en tid sedan i Spanien och betalade inte speciellt mycket för det. Jag fullkomligen älskar detta puder och kommer verkligen skaffa mig ett nytt den dagen det tar slut, även om dte verkar dröja för det är riktigt drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0