Julshopping

Tänkte att jag skulle kollat lite på julklappar och sånt idag, jag inhandlade faktiskt ett par julklappar, till hunden och katten. Hittande inge annat och kan inte säga att jag letade heller.
Däremot hittade jag ett vitt glitter som jag velat ha till en frostsminkning en längre tid. Nu väntar det på att användas här hemma. Förhoppningsvis kommer en kompis i veckan som får vara provdocka. I Övrigt blev det bara ett nagellack ifrån Mavala, ett rödglittrigt lack, min tanke var att det skulle vara snyggt över ett rött lack på jul, tycker att röda lack lätt blir tråkiga och tror att en massa glitter kan pigga upp :) Lacket heter Glitter Red, inget konstigt med det.

Bilder på lacket komme rnär jag fått tummen ur och lackat lite, har inte lackat naglarna på nästan en månad snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0