Midsommarnaglarna

Jag berättade ju om att jag funderade på vilket nagellack som jag skulle ha till midommar, igår började jag pyssla med naglarna. Till slut föll valet på rosa ändå med lite glitter till.
Glittret kom väl inte riktigt fram på det sättet jag hade hoppats men det blev ändå en fin effekt.

Jag har använt:
Baslack ifrån Depend
Ett lager Nr 05 ifrån Depend (skulle vara två men lacket började ta slut)
Två lager Nr 155 ifrån Depend (rosa glitter)
Vissa naglar fick hela eller halva nageln målad med nr 105 ifrån Depend för en extra kontrast (vit/silver glitter)
Till sist ett lager china Glaze fast forward top coat



I varmt ljus


I kallt ljus


Närbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0