Hej Sverige

Nu är jag tillbaka i landet igen. Jag kom hem från underbara Gran Canaria och las Palmas i lördags och hade fullt schema med en tripp till Värmland igår så har varit helt slut (har visst fortfarande pyjamasbyxorna på mig idag)

Jag har haft det helt underbart och shoppat massor, blev en hel del i sminkväg som jag tänkte visa upp så snart jag tagit mig i kragen och packat upp resväskan.

Innan jag åkte hade jag en lista på produkter jag skulle handla eller kika på. Hade sökt och kollat om det fanns något Sephora i närheten men enligt hemsidan så fanns det inga butiker i Las Palmas, så snacka om att jag blev glatt överraskad när jag traskade in på El Corte Ingles på måndagen för att köpa min födelsedagspresent till mig själv och nästintill går rakt igenom Sephoras monter direkt.

Den delen som fick extra uppmärksamhet var Urban Decay, deras Primer Potion orginal var tyvärr slut men Primer Potion Sin blev det utan att tveka som fick följa med mig hem direkt.

Ja, som sagt så kommer det kanske ta lite tid att ta bilder på allt och hinna redigera och fixa iordning, när man varit iväg i två veckor är det en hel del som ligger efter men jag återkommer så snart jag kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0