Klubbkväll på Make up Store

För varje dag som går blir jag mer och mer irriterad på att jag aldrig blir frisk.
Det var förra helgen som jag vaknade med världens feber och sedan när den väl släppte fick värsta hostan och varit allmänt krasslig. Jag har varit hemma i en vecka men först idag plockade jag upp mina sminkväskor ur väskan, så ni kanske förstår att ingenting har blivit använt den senaste veckan.

Ikväll är det klubbkväll på Make up Store och jag är taggad. Jag har skrivit en lista på saker jag vill ha, saker jag är nyfiken på. En ny mascara står i alla fall högst upp på min lista då min börjar bli lite gammal.

Mitt största bekymmer är hur jag ska sminka mig, tror det blir något naturligt men samtidigt vill jag satsa lite nu när jag inte sminkat mig på över en vecka.

Mina missfärgade naglar är i alla fall fixade, jag filade ner dem ganska bra och sen så dolde jag bara missfärgningen. Tänkte skriva om hur i ett eget inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0