Dag 21. Lista dina favoritpaletter med rouge och ögonskugga!


Min favoritpalett är Naked ifrån Urban Decey. En palett som innehåller allt som behövs för både neutrala och festligare sminkningar. Perfekt att ta med på resan.



Jag äger bara en rouge palett, men den jag har diggar jag starkt. Smidig och med ett brett utbud av nyanser. Perfekt för mig som både använder kalla och varma rouger och väljer nyans beroende på smink och humör för dagen. Gillar att det även finns bruna nyanser och ljusa med skimmer så att man kan använda den även til shading och för att highlighta.



Kommentarer
Postat av: Cyt

Båda ser väldigt fina ut :)

2011-09-11 @ 20:28:41
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0