Dag 23. Lista ditt favoritläppstift, gloss och lipliner!

Jag har alltid gillat läppglans, läppstift är mitt senare beroende som jag bara vill ha fler och fler av. När det kommer till läpppennor är jag inte lika galen, det känns lite överflödigt men ett par finns det allt här hemma.



Favoritläppstift: The Body Shop nr 42 - en perfekt MLBB (My Lips But Better) Härlig konsistens, neutral doft och bra hållbarhet.

Favoritgloss: Make Up Store Potgloss Best - En ljus rosa fullproppad med guldglitter, så vackert.

Favoritpenna: Make Up Store The Perfect Pink - En perfekt rosa som namnet antyder, snygg själv eller att matcha med stift och/eller gloss.


The Body Shop nr 42, MUS Perfect Pink, MUS Potgloss Best



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0