FOTD

Jag känner att det där med rubriker är inte min grej, men ändå.
Här kommer dagens sminkning i alla fall. Ska strax iväg en sväng så blev lite naturliga färger.


Ser skapligt trött och seg ut, hehe.



Ansikte:
Photo finish color correcting - Smashbox
Cover All Mix - MUS
Liquid foundation - MUS
Stay matte powder - Rimmel
Blush Fresh och Lust - MUS

Ögon:
Gel liner Platinum - Coastal Scents
Nox, Velvet, sibiria och Cockie - MUS
Eyepen Vanilla - MUS
Cake eyeliner black - MUS
Fiberwig Mascara
Tri Brow Color - MUS

Läppar:
Peppermint lip butter - Marks & Spencer
Lipstick Pretty - MUS
Potgloss Way - MUS

Det var allt för idag. Tycker inte jag fick några ögonfransar som stack ut direkt, men får se när jag testat den ett tag. Jag är så van vid mina gummiborstar att jag knappt kom ihåg hur man gör med an "vanlig" borste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0