Julshopping

Jag håller på för fullt med min önskelista till julen, bland annat finns lite nya borstar med, än så länge är den väldigt kort för jag sitter och klurar på vad jag egentligen vill ha, eller egentligen vad jag verkligen skulle använda tillräckligt flitigt för att jag verkligen ska skriva ner det på min önskelista.

Idag är det första december, det innebär att man egentligen ska öppna första luckan i julkalendern men i år har jag ingen, tror det är första året jag inte har en kalender, uj uj för att bli "vuxen". Istället så passade jag på att använda e-Beautyshop.com julkalender. De har en julkalender som fungerar att man får rabatt på sitt köp. Ju tidigare man handlar desto mer rabatt, jag fick 24 % rabatt på mitt köp, imorgon blir det 23 % osv.
Riktigt trevligt intiativ tycker jag, blev bara lite singelfransar och en Fiberwig.
Det är första gången jag handlar därifrån men om leveransen går bra är det säkert inte sista gången.

Ska bli spännande att testa Fiberwig själv till slut. Jag har ju läst så mycket om den, mest bra men även en del negativa kommentarer så vi får se. Kändes värt att slå till när den blev lite billigare för min tunna plånbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0