Tredje gången gillt

Jag hoppas att det går bättre med mitt tredje läppstift ifrån MUS, mitt första smälte i en varm bil och blev missformat och kletigt och hälften fastnade i locket. Mitt andra blev uppätet av min bil, jag har inte gett upp hoppet om att få tillbaka det, men svarta hål kan vara förädiska så man vet aldrig. Idag inhandlades mitt tredje sm jag tänkte visa upp.


Läppstift Pretty  och Microshadow Cockie



 

Pretty i Sheerformula. Otroligt fin färg, inte för intesiv på läpparna utan på mig blir det väldigt naturligt, bara lite bättre helt enkelt. Kommer bli en stark vardagsfavorit, ska vänta på lite dagsljus så ska ni få se hur fin färgen är.




Ville ha en brun ögonskugga, jag har rensat en del och insåg för ett tag sedan att många av mina bruna ögonskuggor tagit slut eller blivit kastade för att de var gamla.
Cockie föll mitt val på, kunde inte bestämma vilken brun som var finast, då går man på namnet. Jag har kalats Kakan så länge jag kan minnas och sedan kom även Cockie och Cockiepie så självklart måste jag ha en ögonskugga som heter Cockie. Jättefin är den i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0