Dagens smink

Idag blev det väldigt naturligt med skimmer.



Jag har använt detta:
Ansikte:
Primer: Smashbox Photo Finish Color Correcting
Foundation: MUS Liquid foundation - liquid milk
Concealer: MUS Cover All Mix
Puder: Oriflame, Giordani Mineral Loose Powder - light

Ögon:
Bas: MUS Cover All Mix
Sedan är det alla fyra skuggorna ifrån paletten ifrån Make Up factory nr 62
Eyeliner: Bronse ifrån Smashbox, Vanilla ifrån MUS och Eyeliner Studioblack ifrån Oriflame
Mascara: Maxfactor False Lash Effect




Läpparna fick bara ett glans, Max Factor Lip Gloss Weekend Getaway, Maxalicious Nice 110


Det var dagens ansikte. Kommer nog bli glest ifrån mig ett par dagar då jag får besök ifrån mindre sminkintresserad person som nog inte tycker jag ska sitta här och skriva, men kanske tar kort om jag kommer ihåg och visar i efterhand, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0