Smink-blogg

Den senaste tiden har sminket tagit över mer och mer, nuförtiden väller alla mina sminkväskor över och lådorna är proppfyllda trots att jag rensat ut allt skräp och gammalt tjafs. Mer och mer sminkningar blir det, både på mig själv och andra och jag kände att det var dags för en mer renodlad sminkblogg.

Så här på Kakanssmink blir det så klart smink, det blir även el hel del annat också aom lite reccensioner och liknande. Lite nörd är jag men har väl inte alltid så mycket pengar att lägga på smink som jag skulle vilja.

Hoppas i alla fall att jag får ner ett par sminkningar i veckan och skriver lite grann om mina inköp.

Blir väl många bilder på sminkningar som redan passerat för min egen skull, skoj att ha allt på samma ställe. Så här kommer en sminkning ifrån ett tag sedan. Ignorera mitt flygiga hår tack. Ögonskuggorna kommer ifrån min 120-palett och bas och liknande kommer jag inte ihåg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0