Beställning på väg

Skrev precis ett inlägg om vad jag gjort ikväll men när jag väl skulle publicera var jag för snabb och lyckades klicka bort mig innan det sparades och inte ligger dte som ett utkast heller. Suck. Jaja från början igen då.

Har suttit och kollat runt på olika webshopar och letat efter nya saker till sminkväskan. Till slut kom jag in på IaMia's.se och hittade lite roliga Gel Liners. Efter en snabb blick i plånboken så klickade jga hem fyra stycken. Det är alltså Coastal Scents Gel Liner som jag fastnade för. Min förhoppning är att de som beskrivningen säger ska fungera både som eyeliner och som ögonskuggsbas.
De som snart bor hemma hos mig är
Silk White ( Silkes Vit)
Platinum (Silvergrå med Skimmer)
24K Gold (Guld med skimmer)
True Black (Svart)

Tre prover på Barry M Dazzle Dust blev det också, Petrol Black, Pink Gold och om jag minns rätt även Cherry red, men tror att jag kan bli överraskad när de väl landar i brevlådan.

Detta blir mitt första möte både med Barry M och Coastal Scents så det ska bli spännande att testa, hoppas att de är snabba i leveransen och att min lantbrevbärare även han kan göra sitt jobb snabbt för då kanske jag redan har dem på fredag. Hoppas hoppas. Dock blir det nog inge leka av i helgen då jag ska iväg på konferens, men ändå.

Coastal Scents Gel Liner 24k Gold


Bild ifrån IaMia's.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0