Coastal Scents Gel Liner

I fredags landade mitt efterlängtade paket i brevlådan. Helgen har spenderats på konferens så har inte haft möjlighet att känna så mycket på burkarna förräns nu.
Fyra olika färger var det jag beställde, svart, vit, guld och silver. Första tanken är att färgerna är bra, dock bara testade på handen men intensiteten och täckningen är det som jag ville ha. Konsistensen skiljer färgerna åt, den vita är ganska mjuk. Den silvriga är väldigt mjuk, guld och svart är desto hårdare. Jag ska testa mig igenom burkarna och se hur de är både som eyeliner och som ögonskuggsbas så får vi se vad mitt betyg är, men första intrycket är helt okej.

Hela beställningen, vilka ögonskuggor och hur de ser ut kommer i ett eget inlägg lite senare.
shopping ifrån iamia's.se

Silk White, True Black, Platinum, 24k Gold
Silk White, Platinum, 24k Gold, True Black  Coastal Scents

Silk White
Gelliner, Coastal Scenst

True Black
Gelliner, Coastal Scenst

Platinum
Gelliner, Coastal Scenst

24k Gold
Gelliner, Coastal Scenst

Swatches på handen. Först ett bredare streck med tops, sedan en tunnare linje målad med tunn pensel
Silk White, Platinum, 24k Gold, True Black
Swatches Gelliner, Coastal Scenst  Silk White, Platinum, 24k Gold, True Black


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0