Det känns som en söndag

Ja precis som rubriken säger så känns det som en söndag idag. Ändrade planer gjorde att jag kunde sova ut, länge (alldeles för länge) Sedan blev det en lång dusch med ansiktmask, hårinpackning, jag gick lös med filen på fötterna (och råkade fila jack i minst tre av mina vanliga naglar). Allt det är saker som vanligtvis äger rum på söndagar. Det är liksom min slappar-söndags-ritual, undrar om kroppen får en chock nu när söndags-ritualen blev av på en torsdag.
Jag hoppas jag klarar mig utan men. Sitter här utan smink med en massa krämer i hela ansiktet, Lash booster på fransarna och försöker se om den gjort resultat. Jag har använt den nu i snart tre veckor, inbillning eller ej så tycker jag att den gjort skillnad. Speciellt i mitt "hål" på ena undre fransraden, har haft ett glapp på fransarna som nu känns mer utfyllt. I slutet av november ska jag ta massa osminkade bilder för att se om jag kan se någon skillnad. Om inte annat så är det ändå en bra känsla när det känns att fransarna blir lite snyggare.

Känns som jag bara lämnar en massa svammel idag, inget vettigt inlägg egentligen men jag längtar efter min beställning och saknar inspiration just nu.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Kul att du är med och tävlar :)

Allt bra ikväll?

2009-11-19 @ 19:28:00
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0