Äntligen

Ja äntligen fungerar lite saker. Menar dock inte mobilen-dator-kommunikation. Utan att det går att ladda upp bilder på bloggen igen.

Idag är det höstkläder som gäller, eller ja en lång stickad tröja med polokrage som är för varm för andra årstider så idag åkte den fram.
Till det så ville jag ha en lite mörk sminkning så härliga cupol åkte fram.



Jag har använt mig av

Ögon:
High tech lighter Saturn ifrån MUS
Cupol ifrån MUS
Trax ifrån MAC
Tri Brow Color ifrån MUS
Eyeliner Vanilla ifrån MUS
Eyeliner Stylo ifrån Oriflame
False Lash effect ifrån Maxfactor
Luminous Prismatic Powder ifrån Oriflame (highlight)

Läppar
High tech lighter Staurn ifrån MUS
Potgloss Way ifrån MUS

Bas
Min vanliga bas med liquid fondation. Primer, Concealer som vanligt.
Blush Fresh ifrån MUS med lite Luminous Prismatic Powder ifrån Oriflame över.
Stay Matte powder ifrån Rimmel



Trax är en skugga jag blev otroligt kär i direkt när jag såg den. Den är rosa, samtidigt som dne är lila och nästan blir brun på huden. Den har ett otroligt härligt guldskimmer och passar ypperligt nu på hösten. Räkna med att få se mer av Trax i framtiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0