Isadora

Tyvärr lite dålig uppdatering, varit väldigt mycket regn och hemmafix för mig den senaste tiden. Ligger ett kaninfint inlägg i arkivet om en sminkning ifrån förra veckan, men som den klant jag är tog jag inga kort och när jag kom hem efter flera timmar utomhus i ösregn såg inte färgerna lika fina ut längre. Får se om jag kör en favorit i repris, för fint blev det.

Idag blev det en vardagsmake, skulle in till körskolan och kolla lite på stan bara.

Överst i min, just nu allt annat än organiserade, sminkhög låg min höstpallett ifrån IsaDora så det blev alla skugorna utom den gröna. Den ljusa ligger som highlighter, den ljusa guldiga i inre vrån, dun guldfärgade mitt på ögonlocket och sedan den mörkaste som ett v i yttre ögonvrån.
Ögonbrynen är ifyllda med H&M:s brynskugga.
Läpparna har läppstiftet Peach ifrån Oriflame. En härlig favorit, känns som läppbalsam men är hållbar och ger fin färg.
Mascara, eyeliner, bas och liknande är samma som vanligt :)





Blev en sväng in på MUS på datn idag så kommer ett inlägg strax om vilka små söta burkar som fick följa med mig hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0