Mina favoriter

Jag publicerade nyss ett inlägg med många av mina favoriter ifrån förra året. Jag vänjer mig fortfarande vid att dte är nytt år och att allting blir förra årets. Att det alltid ska vara lika svårt vid ett nytt år.
Hur som helst så upptäckte jag att många av mina favoriter är onämnda i bloggen eller bara står med som hastigast, så jag tänkte helt enkelt börja med en lite mini-serie här på bloggen där jag går igenom alla mina favoriter ifrån förra året. Sedan kommer jag helt enkelt uppdatera mitt grund-inlägg med länkarna till de olika inläggen.

Är det några speciella favoriter ni vill läsa om så skriv en kommentar så ska jag göra vad jag kan.

Det har varit en trög start för mig med bloggandet det här året. Jag har velat organisera om allt smink till ett bättre stystem men saknar den där ritkigt suveräna lösningen så inspirationen har varit på botten. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0